anunturi auto gratuite  
   
Peugeot 308
Scor SalonAuto 75/100
Pro
Spatiu generos
Design reusit
Consum redus
Contra
Cutie viteze
Directie dura
Greutate

Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack

Peugeot 308 a fost prezentat pentru prima dată în Iunie 2007 însă lasarea oficială s-a făcut în toamna aceluiaşi an la Salonul Auto de la Frankfurt. Hatchback-ul se încadrează în segmentul maşinilor mici de familie şi trebuie să concureze cu rivali precum Volkswagen Golf, Opel Astra, Honda Civic, Toyota Corolla, Ford Focus sau Fiat Bravo.

Peugeot 308 are o sarcină grea, aceea de a înlocui unul dintre cele mai de  succes modele Peugeot din toate timpurile şi anume 307, care s-a vândut în mai bine de 3.2 milioane de exemplare în lumea întreaga de la lansarea sa în 2001 până în prezent. 308 împarte platforma tehnică cu 307 numai că este mai lat, mai lung, mai spaţios şi puţin mai greu decât predecesorul său.

A împrumutat de la 307 toate punctele forte dar s-a focusat pe calitate şi siguranţă care sunt la un nivel semnificativ mai ridicat în cazul lui 308, remarcându-se printr-un design avangardist şi un interior rafinat care adesea este folosit etalon în cazul maşinilor de clasă mică.
Este o maşină de familie care poate fi folosită atât în concediu dar şi în aglomeraţia de zi cu zi a marilor oraşe.

Echipa SalonAuto şi-a propus să o folosească în scopuri recreative, mergând la unul dintre cele mai mari lacuri de agrement din zona de vest şi anume “Lacul Ghioroc”.
Deplasarea s-a facut pe 180km, combinând mersul prin oraş (atât Timişoara cât şi Arad) cu deplasarea la drum întins, realizând un consum mixt de 6.1l/100km.

Poze drive-test

Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack
69 imagini
Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack Drive Test Peugeot 308 1.6VTI Confort Pack

Stiri Similare

Peugeot 408 sedan în America de Sud
24 Aug 2010
În urma lansării şi începerii producţiei noului sedan 408 în China la începutul acestui an, Peugeot a anunţat luni că a început construirea berlinei compacte la unzina PSA Peugeot Citroen din Palomar, Buenos Aires, Argentina.Noul Peugeot 408 sedan îşi va face debutul în America de Sud, la Salonul Auto de la Sao Paulo, Brazilia, la sfârşitul lunii octombrie.
Noul Peugeot 3008 Hybrid4, primul hibrid diesel
24 Aug 2010
Peugeot va prezenta în premieră mondială primul model hibrid diesel, botezat 3008 Hybrid4.Noul crossover combină unitatea turbo diesel de 2.0 litri, ce transmite roţilor din faţă o putere de 163 CP, cu un motor electric cu tracţiune pe spate.Astfel se obţine un consum de combustibil mai redus decât al hibridul tipic.
Peugeot 207 Millesim se pregăteşte de lansare
1 Jun 2010
  Cu ocazia aniversării a 200 de ani de existenţă a companiei, Peugeot extinde gama 207 cu modelul Millesim 200, care va fi disponibil atât în versiunea sedan, cât şi în versiunea station wagon.Ediţia specială Millesim va avea la dispoziţie două propulsoare pe benzină şi două diesel, ce vor genera între 70 şi 95 cai putere.
Copyright © 2005 - 2024 SalonAuto.ro toate drepturile rezervate. Creat şi găzduit de Eweb Corporate