|
Drive Test Volkswagen Golf V 1.6 Comfortline |
Drive Test Volkswagen Golf V 1.6 Comfortline, date tehnice:
• Tip carburant: Benzina • Tip motor: 1595 cmc, • Numar cilindri: 4, linie • Putere maxima motor: 102 CP • Putere maxima: 5600 rotatii/ min • Cuplul maxim motor: 148 Nm • Rotatii pe minut: 3800 rotatii/ min • Tip transmisie: Manuala, 5+1 rapoarte • Tip tractiune: Fata • Dimensiuni anvelope: 195/ 65 R15 • Lungime vehicul: 4204 mm • Latime vehicul: 1759 mm • Inaltime vehicul: 1513 mm • Latime incluzind oglinzile: 1989 mm • Volum portbagaj: 350 litri • Volum total: 1305 litri (bancheta rabatata) • Ampatament: 2570 mm • Ecartament fata: 1540 mm • Ecartament spate: 1530 mm • Numar locuri: 5 • Capacitate rezervor: cca 55 litri • Masa autovehicul: 1173 kg • Sarcina utila: 1590 kg • Masa maxima remorca: 750 kg • Incarcare plafon: 100 Kg • Viteza maxima: 184 km/ h • Acceleratie: 14.7 sec (0-100 km/h) • Consum combustibil urban: 9.4 (l/100km) • Consum combustibil extraurban: 5.6 (l/100km) • Consum combustibil combinat: 7.2 (l/100km) • Emisii: 176 g/km (max), EURO 4
• Pret CIP model testat: 13.709 Euro
Dacă te gândeşti la motorul 1.6, cifre precum 102CP sau 148Nm cu siguranţă nu spun prea multe, însă în combinaţia cu greutatea redusă a maşinii de 1173Kg nu este asa de “leneş” precum pare.
Motorul cu 8 valve este numai bun pentru oraş, fiind foarte silenţios şi cu un consum relativ redus, însă la drum întins se simte lipsa unui FSI sau de ce nu a noului 1.4 TSI mai ales atunci când este încărcat şi ar fi nevoie de un cuplu motor mai mare.
In primele trepte, motorul se mişcă foarte bine pana în 2800 de rotaţii, însa în treapata a 4-a sau a 5-a este nevoie de 3000-3500rpm pentru a simţi puţin un cuplu mai progresiv.
Motorul este ajutat de o cutie de viteze elegantă, precisă şi silenţioasă care face din condus o adevarată placere.
|
|
Poze drive-test |
|
|
|
51 imagini |
|
|
|
|
26 Aug 2010
Volkswagen a anunţat adăugarea unui nou motor pe benzină în gama de motorizări a lui Volkswagen Fox pe piaţa europeană.Unitatea de 1.2 litri, care respectă normele Euro 5 este utilizată pe cele mai recente modele Polo, înlocuind motorul de 55 CP.Noul motor dezvoltă o putere de 60 CP şi accelerează de la 0 la 100 km/h în 15.6 secunde, viteza maximă fiind de 153 km/h, cu un consum de 5.8 litri/100 km .Propulsorul de 1.
|
|
|
|
6 Aug 2010
Automobilul 100.000 ce aparţine celei de-a treia generaţii a lui Scirocco a ieşit până astăzi de pe linia de producţie a uzinei Wolkswagen Autoeuropa din Portugalia, după doar doi ani de la lansarea pe piaţă a modelelor coupe compact şi hatchback.
Ceea ce vă putem reaminti despre Wolkswagen Scirocco R este propulsorul TSI de 2.0 litri, caroseria albastră metalizată şi interiorul Titan Black.
|
|
|
|
27 Jun 2010
Volkswagen a început testele celei de-a şaptea generaţie Golf, care va ajunge în showroom-urile din toată lumea în anul 2012.Totul se petrece sub caroseria actualei generaţii Golf, dar „peticile” şi arcul mărit al roţilor scot în evideţă faptul că testele se execută pe baza următoarei generaţii Golf.Mai precis, platforma MQB a lui Mk7 va avea un ampatament mai lung şi console-spate mai scurte, oferind un spaţiu mai eficient.
|
|