|
Drive Test Volkswagen Golf V 1.6 Comfortline |
Nu ne-a plăcut motorul, mai exact lipsa puterii şi mai ales a cuplului care se simte doar la turaţii ridicate, nu ne-a plăcut instalaţia de climatizare care functionează perfect doar utilizând ventilaţie puternică.
Ne-a plăcut foarte mult siguranţa pe care Golf V ţi-o oferă, ţinuta de drum mai ales în cazul deplasarii pe distanţe mari, frânele precise şi sigure, spaţiile de depozitare, doatarile Comfortline, direcţia uşor de manevrat mai ales în situaţia aglomeraţie din oras şi lista ar putea continua.
Echipa Salonauto va testa în curând şi Noul Golf VI şi cu siguranţă avem nevoie de un etalon pentru a puncta corect diferenţele. Motivul principal pentru alegerea Golf-ului pentru Drive Test îl reprezintă însă notorietatea acestui model care înca place atât ca design şi performanţe dar şi datorită promoţiilor pe care le găsim la dealer-i având un preţ de pornire de 12350 euro, preţ ce include toate taxele.
Toate aceste detalii ne-au fost suficiente încat sa putem emite o parere ca VW Golf-ul este o combinaţie foarte reusită între o maşina de oras cu un consum decent şi o maşina de familie spaţioasă, sigură şi confortabilă.
Performanta si Manevrabilitate |
Motor |
Putere, cuplu, timp de raspuns |
| Zgomot, fiabilitate, anduranta |
| Cutie de viteze |
Etajare, pozitie si cursa schimbator |
| Directie |
Precizie, control, usurinta in utilizare |
| Sistem de franare |
Timp de raspuns, distanta, stabilitate |
| Tinuta de Drum |
Tren de rulare, suspensii |
| Coeficient aerodinamic |
| Antifonare, zgomot interior |
| |
Confort si Calitate |
Confort |
Accesibilitate comenzi |
| Sistem de climatizare |
| Sistem audio/video/GPS |
| Scaune fata, sustinere lombara, ergonomie |
| Scaune spate, spatiu cap, genunchi |
| Calitate |
Finisaje, atentie la detalii |
| Calitate materiale |
| Paleta coloristica (interior si exterior) |
| |
Functionalitate si Siguranta |
Siguranta |
Siguranta activa (ABS, ASR, ESP) |
| Siguranta pasiva (airbag-uri, optimizare impact) |
| Functionalitate |
Vizibilitate drum, oglinzi, luneta; Lumini |
| Utilitate habitaclu, spatii depozitare |
| Forma, volum, acces portbagaj |
| |
Buget |
Consum |
Urban/Extraurban/Mixt |
| Costuri |
Revizii, piese de schimb |
| CASCO, asigurare Obligatorie |
| Valoare |
Pret de achizitie |
| Pret de revanzare |
| |
Nota: 80 din 100 |
|
|
Poze drive-test |
|
|
|
51 imagini |
|
|
|
|
26 Aug 2010
Volkswagen a anunţat adăugarea unui nou motor pe benzină în gama de motorizări a lui Volkswagen Fox pe piaţa europeană.Unitatea de 1.2 litri, care respectă normele Euro 5 este utilizată pe cele mai recente modele Polo, înlocuind motorul de 55 CP.Noul motor dezvoltă o putere de 60 CP şi accelerează de la 0 la 100 km/h în 15.6 secunde, viteza maximă fiind de 153 km/h, cu un consum de 5.8 litri/100 km .Propulsorul de 1.
|
|
|
|
6 Aug 2010
Automobilul 100.000 ce aparţine celei de-a treia generaţii a lui Scirocco a ieşit până astăzi de pe linia de producţie a uzinei Wolkswagen Autoeuropa din Portugalia, după doar doi ani de la lansarea pe piaţă a modelelor coupe compact şi hatchback.
Ceea ce vă putem reaminti despre Wolkswagen Scirocco R este propulsorul TSI de 2.0 litri, caroseria albastră metalizată şi interiorul Titan Black.
|
|
|
|
27 Jun 2010
Volkswagen a început testele celei de-a şaptea generaţie Golf, care va ajunge în showroom-urile din toată lumea în anul 2012.Totul se petrece sub caroseria actualei generaţii Golf, dar „peticile” şi arcul mărit al roţilor scot în evideţă faptul că testele se execută pe baza următoarei generaţii Golf.Mai precis, platforma MQB a lui Mk7 va avea un ampatament mai lung şi console-spate mai scurte, oferind un spaţiu mai eficient.
|
|