anunturi auto gratuite  
   
Dacia alt model
Scor SalonAuto 78/100
Pro
Motor, cutie, sistem 4x4
Rulaj pe teren accidentat
Dotari noi(piele, ESP, 4x4)
Contra
Calitatea plasticului folosit
Zgomot habitaclu
Sistem audio

Drive Test Dacia Duster 1.5 dci 110CP 4x4

Drive Test Dacia Duster 1.5 dci 110CP 4x4, date tehnice:

• Tip carburant: Diesel
• Tip motor: 1461 cmc, Common Rail
• Numar cilindri: 4, linie, 8 supape
• Putere maxima motor: 110 CP/ 4000 rotatii/ min
• Cuplul maxim motor: 240 Nm/ 1750 rotatii/ min
• Tip transmisie: Manuala, 6 rapoarte
• Tip tractiune: 4x4 (4x2, 4x4 auto, 4x4 lock)
• Dimensiuni anvelope: 215/ 65 R16
• Lungime vehicul: 4315 mm
• Latime vehicul fara/cu oglinzi: 1822 mm/ 2000 mm
• Inaltime vehicul fara/cu bare pavilion: 1625 mm/ 1695 mm
• Volum portbagaj: 408 litri (475 l pt 4x2)
• Volum total: 1570 litri (bancheta rabatata)/ 1636 litri pt 4x2
• Ampatament: 2673 mm
• Ecartament fata: 1560 mm
• Ecartament spate: 1567 mm
• Garda la sol: 210 mm/205 mm pt 4x2
• Unghi de atac: 30 grade
• Unghi de degajare: 36 grade
• Numar locuri: 5
• Capacitate rezervor: cca 50 litri
• Masa autovehicul: 1294 kg
• Masa maxima remorca fara/cu franare: 680 kg/ 1500 kg
• Incarcare plafon: 100 Kg
• Viteza maxima: 168 km/ h
• Acceleratie: 12.5 sec (0-100 km/h)
• Consum combustibil urban: 6.5 (l/100km)
• Consum combustibil extraurban: 5.3 (l/100km)
• Consum combustibil combinat: 5.6 (l/100km)
• Emisii: 145 g/km (max), EURO 5

• Pret  model testat: 17.555 Euro(TVA inclus)

SUV-ul celor de la Dacia dispune de două propulsoare: unul pe benzină de 1.6 litri şi 105 CP(4x2, 4x4) şi unul diesel de 1.5 litri dCI care dezvoltă 85CP(4x2), respectiv 110 CP(4x4).
Varianta de motorizare 1.5 dCI 110CP este suficientă pentru un comportament rutier normal, evident fără excese de sportivitate, însă cu o toleranţă destul de mare atunci când vine vorba de off-road/macadam.

De acestă dată, Renault a echipat Duster cu un motor de ultima generaţie existent în oferta comercială a lui Megane, care dezvoltă puterea uniform şi care dispune de un cuplu motor generos încă de la turaţii mici.

Privit în cifre, SUV-ul dispune de valori relativ modeste unde cele 12.5 secunde ce îi permit accelerarea până la 100km/h şi viteza maximă de 168km/h nu sunt motive de laudă. Cuplul motor de 240Nm disponibil încă de la 1750 rot/min coroborat cu masa asemanatoare unei limuzine, sub 1300kg, oferă maşinii un comportament dinamic şi o ţinută de drum previzibilă.

Cutia de viteze cu 6 rapoarte care însoţeşte motorizarea diesel 4x4 nu este una tocmai placută în traficul din marile oraşe, unde rapoartele foarte scurte îţi amplifica nevoie de a schimba treptele des şi totodată urcă rapid motorul în ture.
Dacă ne referim la funcţionalitatea acesteia, îi sunt recunoscute si apreciate calitaţile, unde timoneria este precisă, ambreiajul facil de utilizat iar resursele motorul sunt excelent puse în valoare la turaţii scazute.
Cutia prezentă în cazul tracţiunii integrale (atât 1.6 benzină 105 CP cât şi 1.5 diesel 110 CP) dispune de un prim raport ceva mai scăzut, ideal pentru abordările off-road şi destul de precis în situaţii de coborâre a pantelor , compensând astfel lipsa asistenţei la coborâre.

Dacă facem referire la trenul de rulare, acesta oferă o ţinută aparte maşinii, în special pe teren accidentat. In acest caz, graţie suspensiilor silenţioase şi permisive, ieşirile în mijlocul naturii vor fi întotdeauna placute putând avea chiar caracter de expediţii.
In cazul versiunii 4x2, trenul de rulare este asemanator cu cel întalnit pe Logan, cu acelaşi tip de punte spate, însa dispune de o structura întarită. Puntea spate este special adaptată pentru Duster, fiind de tipul multilink în cazul versiunilor 4x4 oferind rezultate notabile.

Tehnologia Nissan este cea care echipează versiunile cu tracţiune integrală, dispunând de un cuplor electromagnetic ce permite funcţionarea maşinii în trei moduri:
2WD-tracţiunea este doar pe roţile din faţă şi poate fi utilizată în cazul în care se doreşte o deplasare în oraş cu consum redus, sau în cazul în care aderenţa este foarte bună.
AUTO-în acest caz, forţa este imparţită automat, procentul de distribuţie fiind calculat în funcţie de suprafaţa de rulare. Sistemul este gandit să ofere o tracţiune optimă, oferind astfel Daciei Duster capabilitaţi de 4x4 autentic.
In condiţii normale de utilizare, cuplul motor este transmis către puntea faţă, iar dacă este nevoie, o parte din cuplu este transmis şi punţii spate, ajungând chiar la divizarea în mod egal faţă/spate în condiţiile unei utilizări la limită.
LOCK-forţa este distribuită în mod egal ½ faţă, ½ spate, şi este un mod de utilizare recomandat în cazul unei aderenţe scazute şi în special la deplasarea cu viteză moderată.

Poze drive-test

Drive Test Dacia Duster 1.5 dci 110CP 4x4
76 imagini
Drive Test Dacia Duster 1.5 dci 110CP 4x4 Drive Test Dacia Duster 1.5 dci 110CP 4x4 Drive Test Dacia Duster 1.5 dci 110CP 4x4 Drive Test Dacia Duster 1.5 dci 110CP 4x4 Drive Test Dacia Duster 1.5 dci 110CP 4x4 Drive Test Dacia Duster 1.5 dci 110CP 4x4 Drive Test Dacia Duster 1.5 dci 110CP 4x4 Drive Test Dacia Duster 1.5 dci 110CP 4x4 Drive Test Dacia Duster 1.5 dci 110CP 4x4 Drive Test Dacia Duster 1.5 dci 110CP 4x4 Drive Test Dacia Duster 1.5 dci 110CP 4x4 Drive Test Dacia Duster 1.5 dci 110CP 4x4 Drive Test Dacia Duster 1.5 dci 110CP 4x4 Drive Test Dacia Duster 1.5 dci 110CP 4x4 Drive Test Dacia Duster 1.5 dci 110CP 4x4 Drive Test Dacia Duster 1.5 dci 110CP 4x4 Drive Test Dacia Duster 1.5 dci 110CP 4x4 Drive Test Dacia Duster 1.5 dci 110CP 4x4 Drive Test Dacia Duster 1.5 dci 110CP 4x4 Drive Test Dacia Duster 1.5 dci 110CP 4x4 Drive Test Dacia Duster 1.5 dci 110CP 4x4 Drive Test Dacia Duster 1.5 dci 110CP 4x4 Drive Test Dacia Duster 1.5 dci 110CP 4x4 Drive Test Dacia Duster 1.5 dci 110CP 4x4 Drive Test Dacia Duster 1.5 dci 110CP 4x4 Drive Test Dacia Duster 1.5 dci 110CP 4x4 Drive Test Dacia Duster 1.5 dci 110CP 4x4 Drive Test Dacia Duster 1.5 dci 110CP 4x4 Drive Test Dacia Duster 1.5 dci 110CP 4x4 Drive Test Dacia Duster 1.5 dci 110CP 4x4 Drive Test Dacia Duster 1.5 dci 110CP 4x4 Drive Test Dacia Duster 1.5 dci 110CP 4x4 Drive Test Dacia Duster 1.5 dci 110CP 4x4 Drive Test Dacia Duster 1.5 dci 110CP 4x4 Drive Test Dacia Duster 1.5 dci 110CP 4x4 Drive Test Dacia Duster 1.5 dci 110CP 4x4 Drive Test Dacia Duster 1.5 dci 110CP 4x4 Drive Test Dacia Duster 1.5 dci 110CP 4x4 Drive Test Dacia Duster 1.5 dci 110CP 4x4 Drive Test Dacia Duster 1.5 dci 110CP 4x4 Drive Test Dacia Duster 1.5 dci 110CP 4x4 Drive Test Dacia Duster 1.5 dci 110CP 4x4 Drive Test Dacia Duster 1.5 dci 110CP 4x4 Drive Test Dacia Duster 1.5 dci 110CP 4x4 Drive Test Dacia Duster 1.5 dci 110CP 4x4 Drive Test Dacia Duster 1.5 dci 110CP 4x4 Drive Test Dacia Duster 1.5 dci 110CP 4x4 Drive Test Dacia Duster 1.5 dci 110CP 4x4 Drive Test Dacia Duster 1.5 dci 110CP 4x4 Drive Test Dacia Duster 1.5 dci 110CP 4x4 Drive Test Dacia Duster 1.5 dci 110CP 4x4 Drive Test Dacia Duster 1.5 dci 110CP 4x4 Drive Test Dacia Duster 1.5 dci 110CP 4x4 Drive Test Dacia Duster 1.5 dci 110CP 4x4 Drive Test Dacia Duster 1.5 dci 110CP 4x4 Drive Test Dacia Duster 1.5 dci 110CP 4x4 Drive Test Dacia Duster 1.5 dci 110CP 4x4 Drive Test Dacia Duster 1.5 dci 110CP 4x4 Drive Test Dacia Duster 1.5 dci 110CP 4x4 Drive Test Dacia Duster 1.5 dci 110CP 4x4 Drive Test Dacia Duster 1.5 dci 110CP 4x4 Drive Test Dacia Duster 1.5 dci 110CP 4x4 Drive Test Dacia Duster 1.5 dci 110CP 4x4 Drive Test Dacia Duster 1.5 dci 110CP 4x4 Drive Test Dacia Duster 1.5 dci 110CP 4x4 Drive Test Dacia Duster 1.5 dci 110CP 4x4 Drive Test Dacia Duster 1.5 dci 110CP 4x4 Drive Test Dacia Duster 1.5 dci 110CP 4x4 Drive Test Dacia Duster 1.5 dci 110CP 4x4 Drive Test Dacia Duster 1.5 dci 110CP 4x4 Drive Test Dacia Duster 1.5 dci 110CP 4x4 Drive Test Dacia Duster 1.5 dci 110CP 4x4 Drive Test Dacia Duster 1.5 dci 110CP 4x4 Drive Test Dacia Duster 1.5 dci 110CP 4x4 Drive Test Dacia Duster 1.5 dci 110CP 4x4 Drive Test Dacia Duster 1.5 dci 110CP 4x4

Stiri Similare

O noua motorizare pentru Dacia
23 Jun 2009
Începând de azi, 23 iunie, modelele Logan şi Sandero cu motor pe benzină 1.2 16V 75 CP pot fi comandate în reţeaua de agenţi autorizaţi Dacia. Modelul Logan berlină este disponibil pe versiunile Ambiance, Preference şi Laureate la preţuri începând de la 6 550, 7250 euro şi 8 150 euro. Sandero este disponibil tot în aceleaşi versiuni ca la modelul Logan, la preţuri pornind de la 7 500 euro, 8 200 euro, respectiv 9 100 euro.
Sandero Sand’up
30 Oct 2008
Renault a prezentat cu succes, la Salonul Auto desfasurat la Sao Paulo, noul concept putin costisitor Dacia Sandero cu dotari pentru raliuri.Cealalta masina expusa este o alta Sandero, dar aceasta este mult mai atragatoare. Denumita conceptul Sandero Sand’up, aceasta este concept 2+2 care poate merge de la un coupe acoperit la un pickup convertibil datorita designului modular.
Copyright © 2005 - 2024 SalonAuto.ro toate drepturile rezervate. Creat şi găzduit de Eweb Corporate