|
Drive Test Dacia Duster 1.5 dci 110CP 4x4 |
Duster este imbatabil când vine vorba de preţ: porneşte de la 10.500 euro şi se opreşte sub 18.000 euro. Este cu siguranţă cel mai ieftin SUV de pe piaţă şi sunt convins că mai marii producatori “coc” o alternativă vazând succesul Duster-ului. Si foarte bine fac pentru că o concurenţă acerbă într-un domeniu, oricare ar fi el, este benefică consumatorului.
In ceea ce priveşte Duster-ul vine ca un raspuns ghidat după cerinţele publicului. Imi aduc aminte reacţiile celor care au testat Logan şi Sandero: doreau oglinzi mai mari-le au, scaune confortabile-le au, jante generoase-le au, volan în piele-este, piele la interior-la fel, geamuri cu tentă-sunt, motorizări de ultima generaţie-sunt, ESP-este…şi lista mea ar putea continua. După toatea astea câteva lucruri au ramas imbatabile: preţul de achiziţie, costuri reduse de întreţinere, garanţie de 3 ani şi 100.000km, fiabilitate demonstrată.
Oricât aş critica eu, sau noi cei din lumea automobilistica plasticul ieftin din interior(chiar daca arată mai bine) sau radio CD-ul monoton(chiar dacă are alt design), sau imperfecţiunea unor detalii, nu pot totuşi să nu recunosc că cei de la Dacia au gasit reţeta succesului. Bravo lor şi asteptam un monovolum sau de ce nu o decapotabilă:-)
Multumim Auto Europa Timişoara pentru sprijinul oferit în realizarea acestui test.
Autor:
Mihai Gorunescu
Performanta si Manevrabilitate |
Motor |
Putere, cuplu, timp de raspuns |
| Zgomot, fiabilitate, anduranta |
| Cutie de viteze |
Etajare, pozitie si cursa schimbator |
| Directie |
Precizie, control, usurinta in utilizare |
| Sistem de franare |
Timp de raspuns, distanta, stabilitate |
| Tinuta de Drum |
Tren de rulare, suspensii |
| Coeficient aerodinamic |
| Antifonare, zgomot interior |
| |
Confort si Calitate |
Confort |
Accesibilitate comenzi |
| Sistem de climatizare |
| Sistem audio/video/GPS |
| Scaune fata, sustinere lombara, ergonomie |
| Scaune spate, spatiu cap, genunchi |
| Calitate |
Finisaje, atentie la detalii |
| Calitate materiale |
| Paleta coloristica (interior si exterior) |
| |
Functionalitate si Siguranta |
Siguranta |
Siguranta activa (ABS, ASR, ESP) |
| Siguranta pasiva (airbag-uri, optimizare impact) |
| Functionalitate |
Vizibilitate drum, oglinzi, luneta; Lumini |
| Utilitate habitaclu, spatii depozitare |
| Forma, volum, acces portbagaj |
| |
Buget |
Consum |
Urban/Extraurban/Mixt |
| Costuri |
Revizii, piese de schimb |
| CASCO, asigurare Obligatorie |
| Valoare |
Pret de achizitie |
| Pret de revanzare |
| |
Nota: 78 din 100 |
|
|
Poze drive-test |
|
|
|
76 imagini |
|
|
|
|
23 Jun 2009
Începând de azi, 23 iunie, modelele Logan şi Sandero cu motor pe benzină 1.2 16V 75 CP pot fi comandate în reţeaua de agenţi autorizaţi Dacia. Modelul Logan berlină este disponibil pe versiunile Ambiance, Preference şi Laureate la preţuri începând de la 6 550, 7250 euro şi 8 150 euro.
Sandero este disponibil tot în aceleaşi versiuni ca la modelul Logan, la preţuri pornind de la 7 500 euro, 8 200 euro, respectiv 9 100 euro.
|
|
|
|
30 Oct 2008
Renault a prezentat cu succes, la Salonul Auto desfasurat la Sao Paulo, noul concept putin costisitor Dacia Sandero cu dotari pentru raliuri.Cealalta masina expusa este o alta Sandero, dar aceasta este mult mai atragatoare. Denumita conceptul Sandero Sand’up, aceasta este concept 2+2 care poate merge de la un coupe acoperit la un pickup convertibil datorita designului modular.
|
|