Perfectiunea BMW - Noua Serie 3 |
|
|
|
9 imagini |
|
|
|
O decizie evidentă.
Exteriorul BMW Seria 3 Sedan.
Liniile de pe capotă conferă dinamism pe măsură ce se apropie de logo-ul BMW şi îl înconjoară. În acelaşi timp, linia umerilor iese dintre faruri şi se întinde paralel cu linia Sick, pentru a alungi optic autovehiculul. Acest efect adaugă un aspect special, sportiv, care este vizibil şi la aripile atletice ale roţilor. Suprafeţele concav-convexe se întâlnesc într-o mişcare a liniilor care determină ca partea din faţă să pară mai lată şi mai dinamică. BMW Seria 3 Sedan este expresia unei singure idei: de a oferi o caroserie potrivită pentru cel mai atletic sedan din clasa sa.
Un avantaj evident.
Interiorul BMW Seria 3 Sedan.
Puteţi recunoaşte un BMW cu ochii închişi. Este îndeajuns să vă treceţi mâna peste suprafeţele sale, pentru a-i simţi calitatea inconfundabilă. Măiestria precisă a tapiţeriei, aderenţa fermă a volanului, ornamentele cromate de calitate extraordinară. Deschideţi ochii, iar BMW Seria 3 Sedan vă confirmă primele impresii. Este foarte uşor să vă ocupaţi locul în interiorul său. Însă nu este niciodată uşor să părăsiţi acest loc.
Simţiţi şoseaua.
Sistemul xDrive de tracţiune integrală al BMW 325i, 330i, 335i, 320d şi 330d xDrive
Disponibil pentru prima dată la BMW 320d xDrive: sistemul xDrive de tracţiune integrală oferă tracţiune, stabilitate direcţională şi siguranţă mai bune. Pe şoselele uscate, sistemul xDrive distribuie 40% din putere către roţile faţă şi 60% către cele spate – astfel combină avantajele tracţiunii integrale cu agilitatea modelelor BMW Seria 3. Dacă sistemul detectează posibilitatea ca automobilul să se răsucească la rularea pe anumite drumuri, redistribuie puterea între punţi în câteva milisecunde, prevenind deraparea înainte ca aceasta să se producă.
Traducerea profitului.
Direcţia Activă a BMW Seria 3 Sedan.
Pentru un control ridicat la viteze mari şi pentru manevrare fără efort în şi din locuri de parcare înguste: echipamentul opţional Direcţie Activă a BMW Seria 3 Sedan adaptează unghiul de direcţie astfel încât acesta să fie conform situaţiei de condus. Cu cât este mai scăzută viteza automobilului, cu atât este mai directă direcţia. Rezultatul: o conexiune mai intensă cu şoseaua şi o plăcere mai mare în spatele volanului.
Consum redus de combustibil, plăcere crescută de a conduce.
BMW EfficientDynamics la BMW Seria 3 Sedan.
În spatele sistemului BMW EfficientDynamics stă un pachet de trăsături inteligente ce reduc considerabil emisiile şi îmbunătăţesc consumul de combustibil – în acelaşi timp crescând performanţa. Aceste trăsături garantează că BMW Seria 3 Sedan stabileşte noi standarde din punct de vedere al eficienţei şi al economiei motorului – datorită funcţiei Auto Start Stop motor, Brake Energy Regeneration şi unei serii de modificări ale trenului de rulare. Împreună, aceste trăsături rezolvă dilema “putere versus consum de combustibil”, într-un mod nemaiîntâlnit până acum.
Mergeţi spre direcţia potrivită.
Conceptul de operare iDrive al BMW Seria 3 Sedan.
Dreapta pentru a continua, stânga pentru înapoi şi rotiţi pentru a selecta: aţi învăţat deja cum să operaţi noul sistem iDrive*, care vă oferă control total asupra tuturor funcţiilor BMW Seria 3 Sedan – de la sistemul de navigaţie la internet. Puteţi accesa cele mai importante funcţii folosind direct butoanele stabilite. Informaţia este afişată pe Afişajul de Control, poziţionat deasupra consolei centrale. Astfel dumneavoastră puteţi să vă menţineţi ochii pe şosea şi să vă concentraţi fără întrerupere pe plăcerea de a conduce.
* Disponibil doar alături de Sistemul de navigaţie Professional.
Motorizarea celor mai intense emoţii.
Motoarele cu 6 cilindri pe benzină ale BMW 325i, 330i şi 335i.
Mai uşor, mai rapid, mai puternic, mai eficient: nici un alt element al automobilulul nu îl defineşte mai bine decât o face motorul. Noul motor cu 6 cilindri pe benzină, construit dintr-o combinaţie de magneziu şi aluminiu, setează standarde noi pentru motorizarea dinamică. Motorul rulează cu o fineţe sofisticată, ce contrazice puterea masivă pe care o dezvoltă: motorul din BMW 335i cu High Precision Injection şi Twin Turbo eliberează până la 225 kW (306 CP), accelerând de la 0 la 100 km/h în doar 5,6 secunde.
Poziţie de putere.
Motoarele diesel cu 6 cilindri ale BMW 325d, 330d şi 335d.
Motoarele diesel cu 6 cilindri dovedesc cât de bine pot fi combinate fineţea cu performanţa puternică. Motorul diesel al BMW 330d oferă superlative remarcabile. Datorită unui sistem turbocompresor cu geometrie de admisie variabilă, celei de-a treia generaţii de injecţie directă Common Rail şi unei reduceri de 5 kg a greutăţii (graţie folosirii consecvente a componentelor din aluminiu), puterea maximă a acestui motor este 180 kW/ 245 CP, în timp ce consumul de combustibil este limitat la 5,7 l/100 km. Toate motoarele diesel BMW sunt echipate standard cu filtru de particule diesel şi sunt în concordanţă cu standardele de emisii EU5, pentru a întruni fără nici un efort nevoia dumneavoastră de dinamică eficientă.
Autor: mihai.gorunescu via|BMW Romania
Adauga comentariu
|
|
15 Jun 2010
Status Design a lansat un nou pachet de tuning pentru BMW X6 SUV.Pachetul Aero pentru exterior include noi praguri laterale, LED-uri de zi inserate în spoilerul frontal, precum şi un nou spoiler spate cu sistem de evacuare dublu.Pentru a atrage atenţia potenţialilor cumpărători ai noului kit, eleronul, chederele pentru geamuri, oglinzile, grila spate şi difuzorul de aer au fost confecţionate din fibră de carbon.
|
|
|
|
15 Jun 2010
BMW dezvăluie o uriaşă galerie de fotografii ale viitorului X3 SUV.Pentru a menţine interesul asupra noului X3, constructorul bavarez a camuflat anumite zone din caroseria şi panoul de bord ale automobilului.
|
|
|
|
15 Jun 2010
Inginerii de la APP Europa au lansat un nou pachet de performanţă pentru BMW M3 Coupe.
Alături de motorul V8, care generează acum un total de 450 CP şi 440 Nm ( mai mult cu 30 CP şi 40 Nm decât modelul standard ), pachetul aduce şi un sistem de frânare Stoptech STR care include etriere faţă cu 6 pistoane şi discuri de 380 mm şi etriere spate cu 4 pistoane şi discuri de 355 mm.
|
|