|
|
7 imagini |
|
|
|
Deşi mica Lancia Ypsilon este suficient de noncoformistă şi originală ca design, a venit timpul pentru un facelift. Mai proaspătă şi la fel de sofisticată, mica citadină italiană mizează în continuare pe şarm în detrimentul aspectelor strict practice, dorindu-se un răspuns pentru fenomenul Mini.
Deşi mica Lancia Ypsilon este suficient de noncoformistă şi originală ca design, a venit timpul pentru un facelift. Mai proaspătă şi la fel de sofisticată, mica citadină italiană mizează în continuare pe şarm în detrimentul aspectelor strict practice, dorindu-se un răspuns pentru fenomenul Mini.
De la început, va fi remarcată noua gamă de culori disponibile, în contiuare existând posibilitatea optării pentru stilul „bicolore” – caroseria vopsită în două culori.Un ochi antrenat va găsi modificările discrete ale acestei restilizări: grila radiatorului mai proeminentă, spoilerele redesenate, stopurile cu look de LED sau baghetele cromate.
Interiorul rămâne la fel ca design sau spaţiu, remarcându-se sistemul opţional „Blue&Me”, conceput în colaborare de Fiat şi Microsoft. Acesta reuneşte mai multe gadgeturi, printre care MP3 reader, mufe USB, conexiune bluetooth pentru telefon sau chiar comenzi vocale. Materialele şi tapiţeriile sunt de un înalt nivel calitativ pentru această clasă, subliniind caracterul exclusivist al lui Ypsilon.
Motorizările disponibile vor fi în număr de cinci: două diesel common-rail şi trei pe benzină. În domneniul diesel, propulsorul Multijet de 1,3 litri este propus în două variante de putere (75 şi 90 CP), putând fi cuplat la o cutie de viteze manuală cu cinci trepte sau una automată, cu ambreiaj pilotat, denumită DFN. Motoarele pe benzină oferă o plajă de puteri între 60 CP (pentru cel de 1,2 litri) şi 95 CP – în ultimul caz este vorba despre motorul de 1,4 litri, care poate fi cuplat cu o cutie de viteze manuală cu şase trepte.
Sursa:ProMotor.ro
Adauga comentariu