Insignia aduce schimbare pentru Opel |
|
|
|
7 imagini |
|
|
|
• Aerodinamic: coeficient de rezistenţă la înaintare spectaculos de scăzut, de numai 0,27 • Armonios: notele de design exterior se continuă la interior • Sportiv: siluetă de coupé atât în varianta notchback, cât şi în varianta hatchback
Londra. Designul noului model Insignia r caroserie, un autoturism special este creat şi proiectat la fel ca un autovehicul standard pentru a satisface nevoile de siguranţă personală. Am numit acest principiu de proiectare original protecţie integrată.
Mercedes-Benz Guard – un pionier de peste 80 de ani
Când am dezvoltat primul autovehicul Mercedes cu protecţie specială, modelul Nrburg, în 1928, am inventat un principiu care a rămas valabil până în prezent: protecţia integrată din fabrică. Între Nrburg şi S-Guard se întind aproximativ opt decenii de protecţie îmbunătăţită permanent şi cunoştinţe specializate de proiectare. Fără această tradiţie, existenţa autoturismelor S-Guard, E-Guard şi G-Guard nu ar fi posibilă. Opt decenii de cercetare şi dezvoltare permanentă în strânsă colaborare cu autorităţile în domeniu, recunoscute pe plan internaţional, cu scopul de a oferi cel mai înalt grad de protecţie posibil împotriva ameninţărilor tot mai mari. Pentru Mercedes-Benz Guard, construirea de autovehicule de protecţie speciale de ultimă generaţie este o tradiţie veche de 80 de ani.
Un factor important al protecţiei pe care o oferim – locul de origine
În fabrica de producţie, păzită atent, pe o linie de producţie specială, printr-o interacţiune calculată precis între măiestrie şi tehnologia de ultimă generaţie, este construită o carcasă din oţel care transformă habitaclul autoturismului dumneavoastră Mercedes-Benz într-o celulă de protecţie. Astfel, în timpul construcţiei caroseriei, este creat un autoturism cu design complet diferit, capabil să suporte sarcini excepţionale şi extreme. Porţiunile care nu vor mai fi accesibile ulterior sunt în mod deosebit prevăzute şi consolidate cu componente de protecţie rezistente.
În fiecare fază a producţiei, specialiştii verifică implementarea cerinţelor specifice de protecţie specială şi respectarea calităţii Mercedes-Benz.
Protecţia integrată în detaliu
Selectate pentru un scop specific, integrate pentru un scop specific: materiale care consolidează selectiv structura caroseriei şi o combinaţie de protecţie din oţel, sticlă şi materiale plastice.
Inteligente în mod evident: designul ingenios şi sistemele suprapuse oferă o protecţie deosebit de eficientă în punctele deosebit de importante.
Mobil chiar şi în caz de urgenţă: această calitate este asigurată de către sistemele de rulare pe pană, chiar dacă pneurile sunt complet dezumflate.
Sticlă specială cu proprietăţi importante: nivel ridicat de rezistenţă şi protecţie împotriva cioburilor, conferită de un strat de policarbonat aplicat pe interiorul geamului.
Suspensie specială: componente speciale consolidate şi chiar o suspensie complet reproiectată vă conferă siguranţă şi confort în timpul călătoriei în autoturismul Mercedes, în ciuda unei mase cu 70% mai mari.
De la ESP® la ABS: sistemele electronice de control ale Mercedes-Benz Guard au fost reprogramate. Acestea reflectă exact masa adăugată şi caracteristicile de manevrabilitate ale acestui model.
Sistemul de siguranţă integrat Mercedes-Benz: modelul S-Guard, precum şi noua Clasă S, oferă o protecţie optimă, dar şi un nivel ridicat de siguranţă în trafic.
Principiul Mercedes-Benz Guard
Fie că e vorba despre testele balistice, testele de impact sau sistemele de control electronic modificate, toate schimbările necesare pentru îndeplinirea scopului de a oferi protecţie specială sunt prezentate în detaliu în fişele tehnice ale Mercedes-Benz Guard. Principiul aplicat este numit protecţie integrată.
O reţea de componente de protecţie este mascată perfect sub caroseria autovehiculului standard, caracteristică ce transformă autovehiculele speciale de protecţie Mercedes-Benz în locuinţe pe roţi securizate
Testele balistice, protecţie specială verificată
Din 1929 oamenii au încredere în autovehiculele noastre speciale. Şi facem totul pentru a justifica această încredere. Şi astfel puteţi să contaţi pe noi şi în viitor. Pentru fiecare Mercedes-Benz Guard. Pentru fiecare nivel de protecţie.
Eleganţă şi siguranţă maxime
La exterior, aspect de autoturism din Clasa S; în interior, model S-Guard: protecţia specială nu ar putea fi prezentată mai elegant. În habitaclul modelului S-Guard vă veţi bucura de toate dotările oferite de Clasa S: nivelul excepţional de confort, spaţiul generos cu care sunteţi obişnuit, toate detaliile exclusive, şi, în plus, sentimentul liniştitor oferit de cel mai ridicat grad de protecţie.
Puteţi alege între trei modele: cel mai recent este modelul S 600 Pullman Guard, un autoturism reprezentativ pentru ocazii de protocol, cu cel mai ridicat grad de protecţie integrat. Forma sa este bazată pe versiunea lungă a modelului S 600, cu un ampatament vizibil lungit şi plafon înălţat. Prezentând un birou mobil cu dotări complete şi un spaţiu generos pentru toţi pasagerii, S 600 Pullman Guard este o limuzină de lux.
Puterea rafinată a motorului diesel V8 cu tehnologie CDI a fost prezentată în premieră mondială la salonul auto IAA 2007 din Frankfurt: modelul S 420 CDI Guard este prima limuzină blindată din fabrică aparţinând clasei de lux, dotată cu motor diesel. Motorul CDI face posibilă existenţa unei manevrabilităţi excelente şi a celui mai ridicat grad de confort, în ciuda masei ridicate.
Un motor V12 cu două turbocompresoare ce generează o putere de 380 kW (518 CP) şi un cuplu maxim de 830 Nm, face mai mult decât să asigure confortul extraordinar din timpul deplasării într-un autoturism S600 Guard. Sistemul de tracţiune dispune de destulă putere pentru a vă transporta în afara zonei periculoase cu rapiditate în caz de urgenţă. Modificările extinse aduse structurii caroseriei, şasiului şi frânelor măresc masa autoturismului cu 1,5 tone.
Autor: mihai.gorunescu via|Mercedes Benz
Adauga comentariu
|
|
24 Sep 2008
Rüsselsheim. Scaunul sport ergonomic Opel Insignia a primit o apreciere rară şi entuziastă: certificatul de aprobare pentru ergonomie acordat de cunoscuta Asociatie germana de medici şi terapeuţi, Aktion Gesunder Rücken. Şi nu este prima dată când Opel primeşte asemenea lauri.
|
|
|
|
22 Jun 2008
Opel introduce un siste cu cameră video care ajută şoferii în două feluri: funcţia de recunoaştere a semnelor de circulaţie (Traffic Sign Recognition) citeşte marcajele de trecere interzisă şi limite de viteză prezentându-le pe panoul cu instrumente şi sistemul Lane Departure Warning ce alertează şoferul dacă iese involuntar de pe banda lui.
|
|
|
|
8 Jun 2008
Mai precis Vauxhall Insignia, aceasta fiind si ratiunea pentru care volanul este pe dreapta. Totusi, in afara pozitiei acestuia din urma, toate celelalte elemente ale interiorului vor fi identice la Opel si la Vauxhall.
Din imaginile pe care le puteti vedea in galeria foto se poate intelege ca atunci cand fac un concept (recte Opel GTC), cei de la Opel n-au nicio jena sa transpuna in realitate cam toate elementele acestuia.
|
|