Un juriu alcătuit din 59 de jurnalişti de marcă din domeniul automobilistic din 23 de ţări europene a ales deja cele mai bune modele noi la finalul lunii noiembrie a anului trecut. 33 de modele au fost testate deja de juriu în acest an. Şapte modele au ajuns în finală, iar Polo a fost desemnat câştigător.
Suplimentar faţă de titlul râvnit de “Maşina anului”, noul Polo a obţinut numeroase alte premii de la lansarea pe piaţă care a avut loc în vara anului trecut: lista succeselor include distincţiile “Volanul Verde” şi “Volanul de Aur” (Springer Verlag), “Maşina anului 2009” (auto motor sport) şi “Trofeul Auto” (Autozeitung). De asemenea, Polo a obţinut cinci stele la testul de impact Euro NCAP organizat în baza unor standarde mai stricte.
"În România, în cele 6 luni de la lansare, Noul Polo s-a bucurat de un real succes, fiind vândute peste 800 de unităţi. Designul dinamic şi mult întinerit, calitatea materialelor şi a finisajelor din interior cât şi gama de motorizari Euro 5 ale Noului Polo au impus noi standarde în clasa sa." declară Sebastian Vlasceanu, Director de Marketing si Comunicare Volkswagen.
Polo este disponibil în prezent cu o gamă de şapte propulsoare – patru pe benzină şi trei diesel. Polo BlueMotion 1.2 TDI (55 kW / 75 CP) simbolizează potenţialul oferit de cele trei noi motoare diesel; cu un consum mediu de carburant de 3,3 litri la 100 de kilometri şi 87 g CO2 / kilometru, este cel mai economic model cu cinci locuri din lume şi se remarcă şi prin cel mai scăzut nivel de emisii de noxe.
Adauga comentariu